Přeskočit na obsah
Zaparkování tel. linky
- Vaše telefonní číslo bude umístěno v online ústředně (žádné kabelové připojení)
- přesměrování hovoru na jakékoliv další číslo (i mobilní)
- na Vašem telefonním čísle umožníme službu hlasového rozcestníku (např: “Dovolali jste se do firmy XY“; “pro český jazyk stiskněte 1“)
- automatické přesměrován hovoru ve Vámi určených hodinách (např.: “Právě voláte mimo pracovní dobu naší firmy, prosím zanechejte vzkaz)
- nastavení “čekajícího hovoru“ (zatímco hovoříte, na Vašem čísle hraje melodie)
- postupné směrování hovorů (hovor nejprve zvoní na pevné lince, dále na mobilním čísle, …)
- možnost nahrávání hovorů
- možnost použití jednoho čísla pro více osob/poboček – při odchozím hovoru se zobrazuje číslo, které si sami zvolíte
- libovolný počet hovorových kanálů – může mluvit více zaměstnanců zároveň
- volání mezi Vašimi čísly, které jsou u nás, ZDARMA
Page load link