Zaparkování tel. linky

Home/Pevná linka/Zaparkování tel. linky

Zaparkování tel. linky

  • Vaše telefonní číslo bude umístěno v online ústředně (žádné kabelové připojení)
  • přesměrování hovoru na jakékoliv další číslo (i mobilní)
  • na Vašem telefonním čísle umožníme službu hlasového rozcestníku (např: “Dovolali jste se do firmy XY“; “pro český jazyk stiskněte 1“)
  • automatické přesměrován hovoru ve Vámi určených hodinách (např.: “Právě voláte mimo pracovní dobu naší firmy, prosím zanechejte vzkaz)
  • nastavení “čekajícího hovoru“ (zatímco hovoříte, na Vašem čísle hraje melodie)
  • postupné směrování hovorů (hovor nejprve zvoní na pevné lince, dále na mobilním čísle, …)
  • možnost nahrávání hovorů
  • možnost použití jednoho čísla pro více osob/poboček – při odchozím hovoru se zobrazuje číslo, které si sami zvolíte
  • libovolný počet hovorových kanálů – může mluvit více zaměstnanců zároveň
  • volání mezi Vašimi čísly, které jsou u nás, ZDARMA